Uforklarlig vold er brudt ud blandt imperiale undersåtter, som er begyndt at te sig som gale. Er det et Chaos-kneb? En Xenos-forstyrrelse? Eller måske et Warp-fænomen? Under alle omstændigheder er det en sag for inkvisitionen. Dette DLC indeholder en opgave med særlig prioritet. En undersøgelse består af en kort historie og en serie af nye missioner. Når opgaven er løst, bliver du belønnet med en unik genstand. (Læg venligst mærke til at denne opgave, kun er tilgængelig efter oplåsning af Triglav Subsector.)