Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Maelstrom of Carnage
En uheldig Imperial verden er løbet over ende af Chaos Daemons. Exterminatus er ikke mulig endnu, så der er behov for selvopofrelse for at forhindre, at tingene løber ud af kontrol. Er du villig til at stå imod de dæmoniske horder og hidkalde hjælp fra kredsløbshøjde, mens du selv kæmper på overfladen - for Imperium of Man? Denne DLC indeholder Void Station Fortress of the Valorous Heart som en Starmap-lokation, som er hjemsted for en helt ny spiltilstand med sin helt egen rangliste. Du kan finde Fortress of the Valorous Heart i Clamoris-systemet i Triglav Subsector. (Bemærk venligst at denne Starmap-location kun er tilgængelig efter at have oplåst Triglav Subsector.)