Bigben InteractiveRollespil
Imperium Edition indeholder spillet, Digital Deluxe-pakken og Season Pass. Season Pass giver dig adgang til helt nyt ekstraindhold, når spillet er udgivet. Digital Deluxe-pakke: - En emote - Personlige fodspor - En decoration så du kan tilpasse din hub Du er inkvisitator, Imperium's mest magtfulde agent. I dette action-RPG udviklet med skaberne fra The Incredible Adventures of Van Helsing, skal fæstningen, Martyr, gennemsøges grundigt og renses for det kaos der hersker bag dens mure. - Lav din egen eftersøgning på en lang række planeter i Caligari-sektoren og kæmp mod horder af fjender i mange forskellige landskaber. - Spring ind i kampen med brutale og taktiske angreb: Bruger dækningssystemet, omgivelser der kan ødelægges, tårne der kan styres og køretøjer du kan få fordele af. - Vælg blandt 3 karakterklasser, der hver tilbyder forskelligt gameplay. - Tilpas din spiloplevelse gennem et stort skill-træ, ved at fremstille ting og ved at vælge blandt mange forskellige våbentyper. - Spil solo eller i co-op-tilstand med 2 spillere lokalt eller 4 online. - Udforsk en åben verden med et bredt udvalg af missioner.