Endnu en bølge af oprørske ideer har inficeret en Imperial verden. Heldigvis har Holy Ordos-agenterne opdaget problemer, inden de blev for omfattende. Der er stadig tid til at fjerne bagmændene. Dette DLC indeholder en opgave med særlig prioritet. En undersøgelse består af en kort historie og en række nye missioner. Når opgaven er løst, bliver du belønnet med en unik kosmetisk genstand. (Bemærk venligst at denne opgaven kun er tilgængelig efter at have oplåst Triglav Subsector.)