Drag til City of Suffering, hvor Drukhari jager deres menneskeofre i stor skala. Sæt en stopper for Xenos planer og udryd så mange Pain Catalysts du kan, og få dem til at bøde for hver Imperial borger de tager. Denne DLC indeholder en unik leaderboard-spiltilstand med en ny Starmap-location og særlig belønning. (Bemærk venligst at denne Starmap-location kun er tilgængelig efter at have oplåst Triglav Subsector.)