Warhammer 40.000: Chaos Gate - Daemonhunters - Castellan Garran Crowe
En fejlfri sjæl, der er betroet noget af det mest grufulde, som Grey Knight besidder: Antwyrs sorte klinge. Når Garran Crowe først er låst op via en tidslinjebegivenhed, kan du føje ham til din Strike Force og nedkalde retfærdig vrede over alle fjender - både kultister og Daemons.