Køb 75 platin – en spilvaluta, du kan bruge på warframes, våben, forbrugsgenstande, vagter, mod-samlinger og et stort udvalg af andre genstande fra markedet i spillet. Den kan også bruges til øjeblikkeligt at færdiggøre udarbejdelse af genstande i smedjen.