Warface: Clutch – Oberon White-pakke
Oberon Whites fortid er indhyllet i mystik og usikkerhed. Det er en stor udfordring at finde nøjagtige oplysninger om denne magtfulde figur. Hver eneste lille bid information føles som et skud i tågen ... og detfor sætter vi vores lid til, at du kan ramme plet med dit! Få spilllets mægtigste karakters outfit, og dekorer din profil med et våbenskjold i en dyster stil, som er lige i Mr. Whites ånd. Pakken indeholder: — Oberon White-jakkesæt, — DNA-vedhæng, — "Transplantater"-stribe, — "Hjerne"-mærke, — "Kirurgi"-mærke.