Warface: Clutch - 5700 kreditter
Når du køber dette sæt, får du 5000 kreditter og 700 bonuskreditter. Kreditter er Warface: Clutchs in-game valuta. Du kan bruge dem til at købe våben, rustninger, boosters, brugsgenstande og meget mere.