Warface: Clutch - 2800 Kreditter
Når du køber dette sæt, får du 2500 kreditter og 300 bonuskreditter. Kreditter er Warface: Clutchs in-game valuta. Du kan bruge dem til at købe våben, rustninger, boosters, brugsgenstande og meget mere.