Warface: Clutch - 1100 Kreditter
Når du køber dette sæt, får du 1000 kreditter og 100 bonuskreditter. Kreditter er Warface: Clutchs in-game valuta. Du kan bruge dem til at købe våben, rustninger, boosters, brugsgenstande og meget mere.