War Thunder - "Serpent Rising" Bundle
Denne pakke inkluderer: Al-Khalid-I Pack; J-7D Pack. Alle premium-køretøjer giver dig mulighed for at optjene øgede forskningspoint og sølvløver og er udstyret med alle tilgængelige modifikationer. Med en Premium-konto (kan også købes i spillet til Golden Eagles) vil du tjene flere forskningspoint og sølvløver i kampe i et bestemt antal dage. Dette er kumulativt med bonusser fra premium-køretøjer! Kompensation ydes ikke, hvis du køber 2 forskellige pakker, der inkluderer det samme køretøj, eller du allerede har køretøjet fra denne pakke!