War Thunder - 2500 Golden Eagles
Golden Eagles er en valuta i spillet, som kan bruges på en VIP-konto og andet ekstra indhold: kvalitetsmaskiner, hurtigere udvikling af besætning, yderligere pladser i en hangar og reservefly. De kan også byttes til en anden valuta i spillet - Silver Lions. For 2500 Golden Eagles får du en VIP-konto i seks måneder, som gør, at du kan optjene to gange mere RP og flere Silver Lions for hvert slag eller flere kvalitetsmaskiner af første rang. Alle kvalitetsfly lader dig optjene flere RP og Silver Lions for hver flyvetur, og de er udstyret med alle tilgængelige forbedringer.