En autentisk genskabelse af Walt Disney Worlds Magic Kingdom! Prøv de velkendte forlystelser, mød de ikoniske figurer fra Disney og Pixar, og se det spektakulære fyrværkerishow i anledningen af 50-årsdagen for Walt Disney World. Du får 25 skins og særligt merchandise i spillet, så du feste med stil! Af Everbloom Games.