Vigor - Lawkeeper Pack
I al for lang tid har der hersket anarki i Outlands. Der er brug for en ny leder, som kan skabe ro og orden. Udrust dig med Lawkeeper Pack, og bliv magthaveren, der gør en ende på kaosset. Denne pakke indeholder: - Mayor (Law Marshal) - Constable Hat (Law Marshal) - Lawman's Bag (Law Marshal) - 3 x L86 + 180 x ammunition (5.56 x 45 NATO) * Field Scrim Skin til L86 - 3 x SVU + 90 x ammunition (7.62 x 54) * Ancient Inscription Skin til SVU - 5 x Uk vz. 59 + 500 x ammunition (7.62 x 54) * Runic Skin til Uk vz. 59 - 5 x B93 Raffica + 300 x ammunition (9 x 19 Parabellum) * Ancient Lore Skin til Raffica - 3 x Armor Plate - 3 x Adrenaline Shot - 3 x Mortar Strike - 2 Dobbelt XP-billetter - 5 forsikringsbilletter - 25 Loadout-billetter - 200 kroner Denne pakke kan kun købes én gang pr. konto og er kun tilgængelig i en begrænset periode.