"Velkhana Costume" - Lagdelt Palamute-rustningssæt
Indeholder følgende: - "Velkhana Costume Head" Palamute - Lagdelt rustningsdel - "Velkhana Costume Body" Palamute – Lagdelt rustningsdel Lav din Palamute om til en Velkhana!! Klæd din kammerat ud med dette særlige lagdelte rustningssæt! - Lagdelt Palamute-rustning kan bruges i Layered Armor Settings-menuen på Buddy Board. Dette sæt forandrer hele din Palamutes look og kan ikke føjes til enkelte kropsdele. - Lagdelt rustning er et "skin", som ændrer karakterens udseende uden at påvirke dens egenskaber og færdigheder.