Vampire: The Masquerade - Coteries of New York
Vampire: The Masquerade - Coteries of New York præsenterer dig for en konflikt mellem to vampyrfraktioner: traditionalisterne fra Camarilla og de barske, selvstændige Anarchs. Det er en enestående og stemningsfyldt narrativ oplevelse for én spiller, og det hele udspiller sig i det omfattende univers fra Vampire: The Masquerade 5th Edition. - Vælg en af de tre færdige spilfigurer, og spil som Ventrue, Toreador eller Brujah - De enkelte spilfigurer har hver især deres sæt forcer (Disciplines), individuelle etiske tilgange til forskellige dilemmaer og unikke dialoger - I de figurbaserede missioner møder du unikke computerstyrede figurer: troldmanden Tremere, detektiven Nosferatu, kvinden Gangrel med hendes loyalitetskonflikt og den facetterede onlinepersonlighed Malkavian med hendes egne agendaer. Hvis du vinder deres empati, vil to af dem hjælpe dig i finalen - På baggrund af dit klanvalg vil du se begivenhedernes gang fra en bestemt synsvinkel. Én gennemspilning er ikke nok til at opleve alt, hvad spillet byder på!