Valkyria Revolution Special Ragnite: Smash Blaze+
Special issue-forsyninger til Anti-Valkyria Squad. Gruppen modtager særlig ragnite: Smash Blaze+. Når du har downloadet dette, skal du tale med kommissæren i Vanargand HQ for at modtage det under "Special Issue" i menuen.