Valkyria Revolution Scenario: The Ring of Contract
En historie om den troskabsed, der blev lavet mellem kejseren og Valkyria – den, der leder, og den, der bliver ledet. Denne begivenhed er et litterært uddrag, der kan ses i Bernards Notebook, når du har gennemført kapitel 9 i spillets hovedhistorie.