Valkyria Revolution Scenario: The Orphans' Dreams
Den sande historie om Circle of Fives yngre dage, der fortæller om Amleth og hans venners ungdommelige drømme. Denne begivenhed er et litterært uddrag, der kan ses i Bernards Notebook, når du har gennemført kapitel 2 i spillets hovedhistorie.