Valkyria Revolution Scenario: Study of Flowers
En historie, der afdækker mysteriet bag prinsesse Ophelias dødbringende elegance på slagmarken. Denne begivenhed er et litterært uddrag, der kan ses i Bernards Notebook, når du har gennemført kapitel 2 i spillets hovedhistorie.