Valkyria Revolution Scenario: Name of the Augmented Warrior
Historien om en falden prins, der blev genfødt som Grand General Maxim af Ruzi Empire. Når du har set denne begivenhed, vil Maxim kunne bruges som gruppemedlem. Denne begivenhed er et litterært uddrag, der kan ses i Bernards Notebook, når du har gennemført spillets hovedhistorie.