Valkyria Revolution Scenario: Lamentations of Men
En historie om de sørgelige vilkår og det ulykkelige endeligt for Vanargands plagede mænd. Denne begivenhed er et litterært uddrag, der kan ses i Bernards Notebook, når du har gennemført kapitel 1 i spillets hovedhistorie.