Valkyria Revolution Scenario: Can't Stop Falling in Love
En historie, der kigger nærmere på Amleth og Circle of Fires hverdag. Denne begivenhed er et litterært uddrag, der kan ses i Bernards Notebook, når du har gennemført kapitel 3 i spillets hovedhistorie.