Valkyria Revolution Scenario: A Day in the Life of the Wolves
En historie, der fortæller om hverdagen i Vanargand HQ som beskrevet af journalisten Fritte Eriksen. Denne begivenhed er et litterært uddrag, der kan ses i Bernards Notebook, når du har gennemført kapitel 4 i spillets hovedhistorie.