Valkyira Revolution Scenario: Hunger Pangs and Royal Pain
En skrækhistorie om den sult, der ramte Ophelia på en fredelig dag. Denne begivenhed er et litterært uddrag, der kan ses i Bernards Notebook, når du har gennemført kapitel 1 i spillets hovedhistorie.