Valiant Explorer-pakke
Valiant Explorer-kostumet giver Lara en gammeldags læderjakke, snørestøvler, flyverbriller og et rødt halstørklæde inspireret af fortidens eventyrere. Derudover får Laras eksplosive pile en større sprængradius, når hun har kostumet på.