V-Rally 4 Chevrolet Camaro ZL1
En superladet 6,2l V8-motor med 650 hestekræfter, manuel gearkasse med seks gear, launch control... alt sammen med baghjulstræk! Denne legendariske, amerikanske muskelbil brænder gummi af og gør Extreme-Khana til en sjov køreoplevelse.