Unknown 9: Awakening - Mercenary Cosmetic Pack
Indeholder et ekstra unikt Haroona-skin med to ekstra farve- og teksturmuligheder, et supplerende skin til Haroonas dagbog, og to ekstra, alternative animationer for afsluttere.