United Assault - Battle of the Bulge
United Assault - Battle of the Bulge er et open world rogue lite FPS, der foregår i 1944 i Ardennerne. Som britisk faldskærmssoldat bliver du tildelt en mission, som kun få ville kvalificere sig til. Du har til opgave at infiltrere fjendtligt territorium og lokalisere, infiltrere og ødelægge en af Tysklands hemmelige V2-fabrikker i Ardennerne. Du kommer på tung fjendtlig modstand, forsøger at svække deres forsvar ved at ødelægge deres kampvogne, udstyr og ved at indsamle hemmelige dokumenter. Hvis du fejler - alt er tabt! Hvis det lykkes dig - hævder du dine priser!