Undead Horde 2: Necropolis
De levende har ødelagt dit hjem: Necropolis. Bliv en nekromantiker-konge, og væk udøde krigere af dine fjenders jordiske rester. Med hver sejr vokser din hær sig stærkere, og din by bliver mere kraftfuld, så du kan tage livtag med endnu sværere udfordringer. Du skal generobre dit land, befri de udøde sjæle og skabe en fremtid for de udøde. Undead Horde 2 er et nekromantiker-spil med elementer fra rollespil, strategispil og hack 'n' slash.