UDØD
UDØD-racen kommer med Mumier, Ånder, Skeletter, Zombier og Genganger-spillere, men også med sine egne stjernespillere: Ramtut III og Grev Luthor Von Drakenborg! Det største aktiv ved et hold af Udøde er dets beherskelse af døden selv. Deres Regenereringsevne gør dem meget, meget vanskelige at slå ihjel ... Det er også et alsidigt hold med hårdtslående Mumier, der kan støtte de hurtigere, men svagere Ånder og Gengangere. Find den rette balance, og du har et førsteklasses hold. Nogle Blood Bowl-spillere, som bliver dræbt på banen, bringes til live igen som Gengangere af deres lidenskab for sporten og af Nekromantisk magi. Befriet fra 'kedelige' dødelige begrænsninger som søvn, tørst eller sult kan Gengangerne bruge al deres tid på at træne. Takket være deres Blokeringsevner og behændighed er Gengangerne centrale spillere på Udøde-holdene. Vær sikker på at ramme hårdt med dem!