Tysk lydpakke (GRATIS)
Oplev DC Universe Online på tysk! Denne lydpakke indeholder franske stemmer til hovedhistorien samt episode 1-4. Kun voiceover, tekstoversættelse er ikke inkluderet. Download af den tyske lydpakke fylder 2,8 GB. Denne genstand er begrænset til køberens konto og kan ikke deles.