Tyngdekraftsimplosions-våbenpakke
Du mister ikke 51 år af dit liv, når du bruger dette våben, men undgå begivenhedshorisonten, så du ikke bliver spaghettificeret. Tyngdekraftsimplosionsvåbnet til perken Demolitionist indeholder 5 unikke skin-varianter.