TY the Tasmanian Tiger HD
AUSSIE! AUSSIE! AUSSIE! Er du klar til at opleve den australske outback i denne nye version af det klassiske spil, TY the Tasmanian Tiger? Tag med TY på et FANTASTISK eventyr, og hjælp ham med at befri hans familie fra the DREAMING og sætte en stopper for det forbryderiske onde geni BOSS CASS' plan om at fjerne pattedyr fra toppen af fødekæden. Til at hjælpe dig på din færd har du et SUPER arsenal af boomerangs, skarpe tænder samt nye venners hjælp! Så kom nu med - lad os tage down under og få en SUPER oplevelse! BEAUTY, BOTTLER, BONZA! * * * * * G'day mate! Ting kan en gang imellem godt være lidt forvirrende, så lad mig lige minde dig om, hvad der foregår... Du er TY, den sidste af de tasmanske tigre. Du er vokset op i en punggrævlingefamilie og kan kun svagt huske dine rigtige forældre. Du har altid troet, at alle de andre tasmanske tigre var døde for længe siden. Men så fandt Bunyip Elder dig, og han fortalte dig, at din familie lever, men er fanget i the Dreaming. Vent lige lidt... tag det roligt... de er nemlig ikke fanget der for altid, hvis du er klar til et eventyr! Langt ude i outback'en findes der nemlig en slags skinnende portal, som er vejen ind til the Dreaming. Og rundt om denne portal er der nogen udskæringer, hvor der plejede at ligge fem gamle mystiske talismaner. Nu skal du bare finde de fem talismaner, placere dem i udskæringerne, hvorefter portalen til the Dreaming åbnes! Før du farer af sted, er der lige ét LILLE problem. Den onde kassuar - Boss Cass - er nemlig også efter talismanerne. Ja. DEN Boss Cass. Den, der fangede din familie i the Dreaming, og bad skolebestyrelsen om at fjerne alle kødtærterne fra madboden. Og hvis du ikke synes det er nok, så var det OGSÅ ham, der fangede en hel masse af dine punggrævlingevenner og satte dem i bure ude i outback'en... noget med for sendt afleverede biblioteksbøger... Så hvis det skal lykkes for dig at åbne portalen, skal du finde talismanerne før ham og hans håndlangere! Men bare rolig, du er ikke alene! Du har en masse venner, der kan hjælpe dig på turen, herunder mig - din gamle ven Maurie. Lad os nu komme i gang, finde de talismaner og redde din familie!