Two Point Hospital: Pebberley Island
Du skal bane en steriliseret vej gennem en topisk ø for en excentrisk millionær, som søger efter en sagnomspunden kilde til livgivende vand. Wiggy Silverbottom, deltidsopdagelsesrejsende og notorisk bange for bakterier, er taget ud for at finde hemmeligheden bag evigt liv. Som hospitalsdirektør med sans for det utraditionelle har Wiggy brug for din hjælp til at få fingrene i denne eftertragtede skat. Udvid dine medicinske grænser. Oplev nye seværdigheder. Afslør den største hemmelighed af alle. Du får tre nye hospitaler, en bred vifte af nye lidelser og en masse tropisk habengut, du kan placere på dine spektakulære (når du selv skal sige det) hospitaler.