Two Point Hospital: Off the Grid
Fra Hogsport til Blighton, fra Flemington til Smogley, herfra og til Wanderoff County Parks fjerne afkroge taler alle om Moder Natur. Tabitha Windsock, Two Point Countys allestedsnærværende borgmester, har fået floder og skove tilbage i fokus med sin pludselig interesse for "grønne anliggender". Hun har moral og integritet, men er mest af alt manisk desperat for at beholde borgmesterkæden. Det er rigtigt: Vælgerundersøgelser har gentagne gange peget på, at miljøet er det vigtigste emne hos vælgerne her i Two Point County, og Ms Windsock er mere end villig til at lade sig bade i positiv omtale i pressen ved at oprette "Afdelingen for grønne ting". Du skal tage dig af nye lidelser – nogle af dem er bizarre, selv efter dine standarder – og håndtere den nye spilmekanik for at få succes og gavne miljøet. Vi tror på dig, og det samme gør Tabitha (sådan da).