Two Point Hospital: Off the Grid
Tabitha Windsock, Two Point Countys allestedsnærværende borgmester, har fået floder og skove tilbage i fokus med sin pludselig interesse for "grønne anliggender". Hun har moral og integritet, men er mest af alt manisk desperat for at beholde borgmesterkæden. Det er rigtigt: Vælgerundersøgelser har gentagne gange peget på, at miljøet er det vigtigste emne hos vælgerne her i Two Point County, og Ms Windsock er mere end villig til at lade sig bade i positiv omtale i pressen ved at oprette "Afdelingen for grønne ting". Du skal tage dig af nye lidelser – nogle af dem er bizarre, selv efter dine standarder – og håndtere den nye spilmekanik for at få succes og gavne miljøet. Vi tror på dig, og det samme gør Tabitha (sådan da).