Two Point Hospital: JUMBO Edition Upgrade
Hvis du opgraderer din version af Two Point Hospital til JUMBO Edition, får du en masse nye lækre ting til Two Point Hospital. Nu får du for første gang på konsol adgang til et enormt udvalg af fansenes yndlingsindhold fra Two Point Hospital via JUMBO Edition-opgraderingen, hvilket giver mulighed for at opleve to nye områder i Two Point County. Udover nye hospitaler vil du opleve helt nye lidelser (den ene mere lattervækkende end den anden) og selvfølgelig de tilsvarende usædvanlige helbredelsesmaskiner – plus en række spiludfordringer på vejen. Det finder du i JUMBO Edition-opgraderingen: – DLC-pakken Two Point Hospital: Close Encounters Her skal du løse mysterier i de byer, der ligger rundt om Chasm 24, en hemmelig militærbase, som mange tror gemmer på mere, end hvad man kan se med det blotte øje. Indeholder 3 nye hospitaler, 11 visuelle lidelser (34 nye lidelser i alt), nyt gameplay, ny musik, ny DJ-/højttalersnak og en hel masse nye ting, du kan placere. – DLC-pakken Two Point Hospital: Off the Grid På tur til vildmarken! Tabitha Windsock, Two Point Countys allestedsnærværende borgmester, har fået floder og skove tilbage i fokus. Hun har moral og integritet, men er mest af alt manisk desperat for at beholde borgmesterkæden. Du får 3 hospitaler, 35 nye lidelser og masser af nye ting plus ny musik, DJ-snak og højttalersnak. – Retro Items-pakken Du kan skrue tiden tilbage med denne lækre samling af 26 nye retro- og vintage-ting, der kan placeres i hospitalerne (de mere flamboyante siddeentusiaster vil føle sig drøngodt tilpas i påfuglestolen). – Exhibition Items-pakken 30 nye ting, du kan placere rundt omkring på hospitalerne, fra det sublime til det latterlige. Eller faktisk, ved nærmere eftersyn, fra det latterlige til det latterlige. Fra vægkunst til fossiler af hele dinosaurer – der er noget for enhver smag. Two Point Hospital: JUMBO Edition-opgraderingen – flere hospitaler, flere kure, mere sjov!