Two Point Hospital: Exhibition Items Pack
Hvad er kunst? Det er selvfølgelig malerier og skulpturer og den slags. Men hvad er kunst egentlig? Det er der mange meninger om, så i stedet for at blive begravet i en nytteløs diskussion får I her vores bud i form af en samling af dejlige ting.