Two Point Hospital: Culture Shock
OM DETTE INDHOLD Two Point County er midt i en kunstnerisk krise. Den kreative verden er løbet tør for ideer. Kulturen er ved at indtørre og blive til et uinspirerende råd. Heldigvis står du klar til at hjælpe den residerende kunstner, Zara Fitzpocket, mens hun prøver på at genoplive musikscenen, filmverdenen og alle kunstformer derimellem. Oplev tv-fjollerier på Plywood Studios, mens du prøver på at lancere en populær hospitalsserie med den afdankede filmstjerne Roderick Cushion. Smut over til Mudbury Festival for at skabe lyriske overskrifter med de store musikstjerner, mens du sælger burgere fra tvivlsomme madvogne. Og gnub skuldre med kultureliten på Zaras eget Fitzpocket Academy. Socialisér, netværk og skab den perfekte stemning, skatter – for hvem skulle ellers gøre det? Vi har ignoreret denne lidelse, der har indtaget vores tanker, vores hjem og vores atelierer, alt for længe. Hvad der begyndte som en kollektiv tørkeperiode er nu blevet en regulær sygdom. Hverken gennem drama, musik eller lægevidenskaben kan vi finde nogen nem kur. Nej, vi må alle arbejde sammen på mit hidtil største projekt. Med mine forbindelser og dine overjordiske helbredelsesevner kan vi redde den syge kultur i Two Point County. Vi må starte med en injektion, og findes der nogen bedre til at give den, end en vaskeægte helbredstroldmand som dig? Hvis du er interesseret – og det håber jeg, at du er – så fører din første opgave dig til Plywood Studios og filmverdenen! Husk, at pennen er mægtigere end skalpellen. -Zara HVAD ER MED? Flere sygdomme end i noget andet DLC! 3 fantastiske nye områder 3 nye animerede helbredelsesmaskiner 12 nye visuelle sygdomme 36 nye sygdomme i alt Nyt spilindhold Ny musik, DJ og højtalersnak Nye hospitaler Nyd synet, lyden og – tør vi sige det – lugten af kulturscenen på din tur rundt gennemTwo Point Countys pulserende kunstverden. Dit første stop er det glamourøse Plywood Studios Kan du skabe en hospitalsserie, der bliver et hit? Alle ser på (eller, det gør de, hvis du rammer rigtigt). Derfra suser du videre til Mudbury, hvor du kan opleve festivalstemningen med alt, hvad det indebærer af helbreds- og sikkerhedsudfordringer og manglende hygiejne. Slut af ved at mænge dig med kultureliten ved Zara Fitzpockets egen helbredsudstilling/reception. Det er et kunstnerhospital, et festhospital- Du har nået toppen, smukke. Nye sygdomme inkluderer ... Stunt Trouble Soiled Self Private Parts Og ... Snot Twist Concertoes Fourthwall Problem Dramatic Paws Wardrobe Malfunction Blooper Og mange andre! Nye genstande inkluderer: Clapperboard Fancy Food Machine Grandfather Clock Golden Statuette Boom Box Jewel … og 29 andre ting!