Two Point Hospital: Close Encounters
I byen Goldpan går der vedvarende rygter om et besøg fra en anden verden. En ildkugle, som er blevet set flyve på himlen hen over Two Point Countys østlige område, menes at være kilde til en række usædvanlige lidelser, der har forårsaget ufred, postyr og generel uro blandt indbyggerne i denne ofte glemte by. Dine medarbejdere kan udøve lægelige mirakler og er kendte for at kunne takle det ukendte – og så har de adgang til nogle helt særlige steder i området ... herunder nogle områder, som offentligheden ikke bør kende til. The Two Point Squabbler, området fineste journalistiske institution, vil finde ud af, hvad der foregår … og du er deres adgangsbillet.