TTT2 Landsforudbestillingspakke A
Tilføjer to nye figurer – Angel og Michelle – en ekstra bane og specielle brugertilpassede genstande, inklusive Big Bikini Bundle og en speciel Lili-nederdel, og løfter din TEKKEN-oplevelse til nye højder!