TTT2 bonusnumre (TEKKEN 6)
Tilrettelæg din egen musikoplevelse med 41 numre fra TEKKEN 6! Alle numrene er tilgængelige i spillet via funktionen TEKKEN TUNES. *Dette hentbare indhold indeholder samme data som de TEKKEN 6-bonusnumre, der er i TEKKEN TAG 2-bonusnumre pakke B. Vær opmærksom på ikke at købe de samme bonusnumre flere gange.