TTT2 bonusnumre (TEKKEN 5)
Tilrettelæg din egen musikoplevelse med 47 numre fra TEKKEN 5! Alle numrene er tilgængelige i spillet via funktionen TEKKEN TUNES. *Dette hentbare indhold indeholder samme data som de TEKKEN 5-bonusnumre, der er i TEKKEN TAG 2-bonusnumre pakke B. Vær opmærksom på ikke at købe de samme bonusnumre flere gange.