TTT2 bonusnumre: Pakke B
Tilrettelæg din egen musikoplevelse med 108 numre fra TEKKEN 4, TEKKEN 5 og TEKKEN 6! Alle numrene er tilgængelige i spillet via funktionen TEKKEN TUNES. *Dette hentbare indhold indeholder samme data, som er i TEKKEN TAG 2-bonusnumre (TEKKEN 4), TEKKEN TAG 2-bonusnumre (TEKKEN 5), og TEKKEN TAG 2-bonusnumre (TEKKEN 6). Vær opmærksom på ikke at købe de samme bonusnumre flere gange.