TTT2 bonusnumre: Pakke A
Tilrettelæg din egen musikoplevelse med 134 numre fra TEKKEN, TEKKEN 2, TEKKEN 3 og TEKKEN TAG! Alle numrene er tilgængelige i spillet via funktionen TEKKEN TUNES. *Dette hentbare indhold indeholder samme data, som er i TTT2-bonusnumre (TEKKEN), TTT2-bonusnumre (TEKKEN 2), TTT2-bonusnumre (TEKKEN 3), og TTT2-bonusnumre (TEKKEN TAG). Vær opmærksom på ikke at købe de samme bonusnumre flere gange.