TTT2 bonusfilmsekvenser (TEKKEN 5)
En samling filmsekvenser fra TEKKEN 5! Se dem inde i spillet når som helst via funktionen GALLERY. *Dette hentbare indhold indeholder samme data som de TEKKEN 5-bonusfilm, der er i TEKKEN TAG 2-bonusfilm pakke B. Vær opmærksom på ikke at købe de samme bonusfilm flere gange.