TTT2 bonusfilmsekvenser (TEKKEN 3)
En samling filmsekvenser fra TEKKEN 3! Se dem inde i spillet når som helst via funktionen GALLERY.*Dette hentbare indhold indeholder samme data som de TEKKEN 3-bonusfilmsekvenser, der er i TEKKEN TAG 2-bonusfilm pakke A. Vær opmærksom på ikke at købe de samme bonusfilmsekvenser flere gange.