TTT2 bonusfilmsekvenser: Pakke B
En samling filmsekvenser fra TEKKEN 4, TEKKEN 5 og TEKKEN 6! Se dem inde i spillet, når du vil, via funktionen GALLERY. *Dette hentbare indhold indeholder samme data, som er i TEKKEN TAG 2-bonusfilm (TEKKEN 4), TEKKEN TAG 2-bonusfilm (TEKKEN 5), and TEKKEN TAG 2-bonusfilm (TEKKEN 6). Vær opmærksom på ikke at købe de samme bonusfilm flere gange.